Welke betaalmogelijkheden gebruikt onlinehoortoestel.nl?

Wij vinden het belangrijk dat je gebruik kunt maken van veilige en vertrouwde betaalmethoden. Je kunt jouw bestelling bij ons plaatsen via IDEAL, PayPal, Bancontact, Klarna (achteraf/gespreid betalen) en creditcard (Mastercard/VISA). Als je de Klarna betaaloptie gebruikt Om de Klarna betaalopties te kunnen aanbieden, geven wij persoonsgegevens, zoals contactgegevens en bestelgegevens, door aan Klarna. Zo kan Klarna beoordelen of je in aanmerking komt voor de betalingsmogelijkheden die via Klarna worden aangeboden en de betalingsmogelijkheden aan jouw behoeften aanpassen. Algemene informatie over Klarna vindt je hier. Jouw persoonsgegevens worden door Klarna behandeld in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving inzake gegevensbescherming en zoals gespecificeerd in het privacybeleid van Klarna.

Kan ik de producten terugsturen?

Ja, dat kan. Wanneer u uw hoortoestellen binnen 60 dagen terugstuurt, betalen wij 100% van het aankoopbedrag terug. Bent u na deze 60 dagen niet tevreden met de aankoop? Dan kunt u het terugsturen naar onlinehoortoestel.nl. Voor andere artikelen, bijvoorbeeld accessoires van onlinehoortoestel.nl, geldt een retourtermijn van 14 dagen.

Wat zijn de bankgegevens van onlinehoortoestel.nl?

  • Rekeningnummer:0008093011
    IBAN: NL76INGB0008093011
    BIC-code: NL76INGB

Hoe betaalt onlinehoortoestel.nl het geld terug?

Wij storten het aankoopbedrag terug op dezelfde bankrekening waarmee u betaalt heeft.
Als je een handmatige bankoverschrijving heeft gedaan, nemen wij contact op.

Heeft u een vraag die hier niet bij staat?

Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice!

Contact